Aktualności Klasa Talentów Spotkanie Integracyjne

Czy wiesz, że...
Podczas pierwszej konferencji ONZ w 1945 roku, Rubinstein zamanifestował swój patriotyzm na koncercie dla delegatów. Wyraził swoje rozczarowanie faktem, że na konferencji nie było delegacji z Polski, po czym rozpoczął koncert od zagrania Mazurka Dąbrowskiego. Publiczność zareagowała na to owacjami na stojąco.

Spotkanie Integracyjne Drukuj
Szkoła - Klasa talentów

SPOTKANIE INTEGRACYJNE UCZNIÓW KLASY TALENTÓW

 

 

15 września 2010 roku, w przepięknych okolicznościach przyrody, przy bardzo ulewnej pogodzie, w Pensjonacie „Rybakówka” w Sokole Kuźnicy odbyło się spotkanie integracyjne uczniów Klasy Talentów. Spotkanie to było bardzo potrzebne, bowiem w tym roku szkolnym Klasa Talentów powiększyła się o kolejne 6 osób, co spowodowało, że w naszej szkole nauczanie w Klasie Talentów obejmuje 13 osób na wszystkich etapach nauczania w OSM II st. W Klasie Talnetów I OSM II st. uczy się Katarzyna Grzywacz (teoria, kompozycja, fortepian), w KT II uczą się Adrianna Fanslau (skrzypce) i Zofia Ziemkiewicz (wiolonczela) pochodząca z Torunia, w KT III uczy się Paweł Dębski (skrzypce) pochodzący z Gdańska, w KT IV uczą się Szymon Chorobiński (fortepian), Szymon Dereszyński (fortepian), Daria Grzegorz (wiolonczela), Kinga Sobecka (skrzypce), w KT V uczą się Paweł Cichocki (skrzypce), Dorota Demidowicz (fortepian) i Piotr Nowak (fortepian), a w KT maturalnej uczy się Cyryl Bukowski (wiolonczela). Ponadto, do Klasy Talentów na indywidualne nauczanie dołączył uczeń z Chin Xu Zi (fortepian). Tak zróżnicowana i duża grupa nowych uczniów wymagała poświęcenia dodatkowego czasu na wzajemne poznanie.



Podczas spotkania w Sokole Kuźnicy uczniowie mieli warsztaty ze swoim wychowawcą – psychologiem muzyki – Anną Gluską, których celem było zintegrowanie wszystkich członków klasy i bliższe poznanie. Najważniejszym elementem wyjazdu były warsztaty prowadzone przez konsultanta Klasy Talentów, wizytatora Kuratorium Oświaty Pana Jana Hibnera, które dotyczyły planów rozwoju artystycznego uczniów i specyfiki doświadczanych przez nich trudności.